הודעת המערכת:  מערכת פליק מחפשת אותכם גולשים שאוהבים לכתוב ולשתף, צרו עמנו קשר דרך הטופס הזה.

עוד במאמרים בכל מיני נושאים
השקת מותג בגדי הים היוקרתי-VI​LEBREQUIN‏
יוצאים לקמפינג? כיצד לשמור על הדיאטה גם בתנאי שטח..
לקנות ברשת האינטרנט מתנה ליולדת
חנוך רוזן במופע - מדבר בעד עצמו
מחשבים וכיף בחופש הגדול: דברים מהם יש להיזהר ברשת
איפור בפעם הראשונה
קן עוזב את ברבי
קוקה – קולה ZERO פרויקט ראשון מסוגו בישראל
MANGO המותג הספרדי מציג את הפנים החדשות
קייטרינג חלבי כשר וקינוחים מרהיבים
אלכס חולה עוגייה
מסעדת הילולים - הלל לבשר המשובח
החיבור הקבוצתי שאיבדנו בתשעה באב
מה מבדיל בין ט'ו באב ווולנטיינ'ס דיי?
אליפות ישראל בקרטינג לבני נוער
רשת TNT משיקה קולקציית בגדי ים 2010
רואה לך ב'עיניים'
פאנטה משיק את מועדון ה-FCLUB
משועבדים לעצמאות
עוד לא סיימנו לייבש את הביצות - עצמאות 10
מודעות גוגל
פרסומת

קוקה – קולה ZERO פרויקט ראשון מסוגו בישראל


פורסם ב2/6/2011 21:38 על-ידי נטע הר לב

בואו לראות את המציאות משתנה לכם מול העיניים
קוקה – קולה ZERO  בפרויקט ראשון מסוגו בישראל –Video Mapping 
מיצג ווידאו תלת מימדי המוצג על מבני ענק

קוקה-קולהZero גאה להציג את הפרוייקט הראשון מסוגו בישראל ה-video   mapping – פרוייקט טכנולוגי חדשני באמצעותו יצפה הקהל הרחב במיצגי ווידיאו תלת מימדיים אשר יוצגו על מבנים ענקיים.
דרך הטכנולוגייה החדישה יוצגו סיפורי וידיאו על גבי מבנים פיזיים כגון בניינים, קירות, כלי רכב ועוד.
הטכנולגיה החדשנית גורמת לתחושה בה מבנים משתנים ומשנים את צורתם בשילוב סאונד מרשים, דבר היוצר חוויה עוצרת נשימה.

 טכנולוגיית ה-Video Mapping משתמשת בשיטה מתקדמת ומרשימה ליצירת מייצגי וידאו, תוך שימוש בפיזיות של מבנים להעברת סיפור וידיאו קצר.
באמצעות מיפוי המבנה עליו מקרינים את מייצג הוידיאו  יוצרים סיפור המולבש במדויק על הבניין ונוצרת אשליית תלת מימדית מרהיבה. המותג קוקה-קולה Zero  הוא המותג הראשון שמביא לקהל הישראלי "טעימה" אקסקלוסיבית של טכנולוגייה חדשנית זו.

הרעיון האמנותי העומד מאחורי טכנולוגיה זו הוא הניסיון לייצר דיאלוג בין האובייקט הקיים לתוכן האנימטיבי המוקרן על האובייקט. אובייקטים אלו יכולים להיות כל דבר תלת מימדי, החל מקוביות, רכבים, בניינים, בובות, וכו...
העוצמה שבטכנולוגיה הוא ביכולת לשנות מבנה או אובייקט מבלי שהאובייקט ישנה את הזהות שלו ולכן הוא אובייקט קבוע שמשתנה תוך כדי דיאלוג אם המהות הבסיסית שלו.

קוקה-קולה Zero יפתח את ואירועי יום הסטודנט באוניברסיטאות המובילות
, טעם העיר בתל אביב, מתמחי בילוי ואירועים מרכזיים בחודשים מאי-יוני
במייצג ארטיסטי ייחודי ומרשים.
המופע משלב מבנה ארכיטקטוני עירוני המדמה מבנה אמיתי ומרשים בו מתרחשת העלילה ומשמשת כזירת הפעילות.

הילה גור, מנהלת שיווק בקוקה-קולה ישראל: Open your mind , המסר של קוקה-קולה Zero מעודד אותנו לחוויות והתנסיות מפתיעות, ע"י חיבור בין עולמות וממדים שונים שחשבנו שאינם משתלבים.
על ידי כך אנו משיגים תוצרים ייחודיים, יצירתיים ומקוריים.
המותג מוביל גישה יצירתית של חשיבה חדשנית וצעירה, לכן החלטתנו להיות המותג הראשון שיחשוף את הטכנולוגיה החדשנית בישראל.

קישור לסרטון ביוטיוב - http://www.youtube.com/watch?v=rDYxVEI0ZYY
 


         

מאמרים קשורים:
 חגיגת שבועות  חגיגת שבועות והפנינג! 




  הוסף למועדפים האישי הוספה לדף המועדפים האישי   הדפסת הכתבה הדפסת הכתבה   שלח לחבר שלח לחבר
תגובות הגולשים


התוכן המופיע באתר נכתב על ידי גולשים.במידה ונתקלת בתוכן הפוגע בזכויות יוצרים, אנא עדכן אותנו ואנו נסיר אותו באופן מיידי.