הודעת המערכת:  מערכת פליק מחפשת אותכם גולשים שאוהבים לכתוב ולשתף, צרו עמנו קשר דרך הטופס הזה.

עוד במחשבים ואינטרנט
תכירו את הישראלים שמאכילים את אנגרי בירדס באבק
לראשונה בישראל, חשפה קבוצת חיון, נציגת סמסונג, את מסכי ה- Samsung TA950 ו- Samsung SA950 –
משיקה widget פרסונאלי שיציג לבני הנוער תוכן רלוונטי ברשת
גוגל בדרך גם לשוק הניידים?
YOUTUBE בוחן הוספת מנויים לאתר
LG חוצה את גבולות האור
IPHONE שוב על הכוונת
האם גוגל תחייב עבור צפייה בYOUTUBE ?
מבצעים וחדשים ברשת באג- דצמבר 2009
550$ מליון בחמישה ימים ל MODERN WARFARE 2
מיקרוסופט חושפת פרטים ראשונים על IE 9
מיקרוסופט תשיק את WINDOWS AZURE בשנה הבאה
ללמוד אנגלית עם בן ומובי
לוג'יטק משיקה שני נגנים חדשים בסדרתSQUEEZEBOX
ה BLU RAY בדרך ל XBOX ?
כל מה שרציתם לדעת על
מבצעי 24
BACK TO SCHOOL ...
גוגל משיקה חנות ספרים מקוונת
שמחים או עצובים? פייסבוק כבר ידע
מודעות גוגל
פרסומת

משיקה widget פרסונאלי שיציג לבני הנוער תוכן רלוונטי ברשת


פורסם ב25/2/2010 15:43 על-ידי מנהל האתר

בזק בינלאומי קורצת לבני הנוער...

 

משיקה widget פרסונאלי שיציג לבני הנוער תוכן רלוונטי ברשת ויעניק מתנות והטבות און ליין

 

השירות הינו ללא תשלום ובשלב זה מיועד לכלל בני הנוער ולא רק ללקוחות בזק בינלאומי

 

בזק בינלאומי, חברת האינטרנט הגדולה בישראל, פונה לבני הנוער הגולשים באינטרנט ומשיקה עבורם כלי אינטרנטי פרסונאלי בשם BJET .

מדובר בתוכנת widget (אפליקציה הממוקמת על שולחן העבודה במחשב) אותה פיתחה בזק בינלאומי במהלך השנה האחרונה, בשיתוף חברת Teenk המתמחה בשיווק לקהל בני הנוער.

 

 

ייחודיות התוכנה, הפונה לגילאי 13-18, בהיותה מציעה עדכונים פרסונאליים לאתרי תוכן ואפליקציות ברשת על פי תחומי העניין אותם הגדיר המשתמש זאת לצד מכלול הטבות ומתנות מתחלפות וייעודיות. בנוסף, יוכלו בני הנוער גם לעצב את ה- BJETבהתאמה אישית וכך לשמור על האינדיווידואליות שכה חשובה להם.

השירות יינתן ללא תשלום ויוכלו ליהנות ממנו בשלב זה לקוחות כל החברות ולא רק לקוחות בזק בינלאומי.

 

מסקרים שערכה בזק בינלאומי עולה כי בני הנוער משקיעים בממוצע כ- 4-5 שעות ביום ברשת. כ 60% מבני הנוער דיווחו כי הם מבלים את זמנם הפנוי באינטרנט וכ-80% ציינו כי הם גולשים באינטרנט יותר מהזמן שתכננו לגלוש . זאת ועוד, בקבוצות המיקוד שארגנה החברה לקראת פיתוח המוצר עלה שבני הנוער מצפים לקבל תמורה על כל ההשקעה שלהם באינטרנט. כלומר שהאינטרנט ישקיע בהם בחזרה וזהו בסיס הרעיון השיווקי של ה- BJET. בני הנוער הצביעו על כך כי הם מחפשים באינטרנט 6 דברים עיקריים- תמורה,שליטה,  fun ועניין, התאמה אישית, גיוון ויחס רציני וה- ה- BJET של בזק בינלאומי נבנה כדי לתת מענה לכך. 

 

 

אז איך השירות עובד?

בשלב ההרשמה לשירות, ימלא כל משתמש שאלון פרטים אישיים בו יתבקש לסמן את תחומי העניין שלו מתוך עשרות תחומים אפשריים- מוזיקה , תיאטרון, ספורט, עיצוב, טלוויזיה וכו'. כך, ידע ה- BJET המותקן על שולחן העבודה במחשב, לשלוח בכל יום תכנים רלוונטיים, אשר יחסכו את השיטוט המתיש אחריהם ברשת. מדובר בתכנים שנבחרים בקפידה על ידי עורכי תוכן שמשימתם היא להגיע לתכנים רלוונטיים ויחודיים מכל קצוות הרשת.

זאת ועוד, בכל יום יעלו מתנות "מהירות" -  המשתמשים הזריזים ביותר שיקליקו עליהן ראשונים- יזכו בהן. בנוסף, יוצעו לכלל המשתמשים הטבות יומיות נוספות שאינן תלויות במהירות התגובה ומיועדות לכלל משתמשי ה BJET.

 



מאמרים קשורים:
 הזכרון הנייד החסין ביותר בעולם ! 



תגים: משחקים , בזק , מוזיקה , טלויזיה , תוכן-לבני-נוער
  הוסף למועדפים האישי הוספה לדף המועדפים האישי   הדפסת הכתבה הדפסת הכתבה   שלח לחבר שלח לחבר
תגובות הגולשים


התוכן המופיע באתר נכתב על ידי גולשים.במידה ונתקלת בתוכן הפוגע בזכויות יוצרים, אנא עדכן אותנו ואנו נסיר אותו באופן מיידי.