הודעת המערכת:  מערכת פליק מחפשת אותכם גולשים שאוהבים לכתוב ולשתף, צרו עמנו קשר דרך הטופס הזה.

עוד במקומות מעניינים
בגלבוע לא שוכחים את הגליל

הפסטיבל הייחודי, שיתקיים לראשונה ועתיד להפוך למסורת
שבועיים תרמילאות ברשת "למטייל"
מסיבות הרחוב לצעירים בירושלים

פרסומת

החוויה המדהימה שלי בחמת גדר

פורסם ב26/10/2010 17:19 על-ידי מנהל האתר

יום שלישי האחרון חשבנו מה אנחנו עושים , מצד אחד מאוד חם וצריכים מים , מצד שני משעמם סתם ללכת לבריכה והילדים רוצים אקשן, חשבנו וחשבנו ולבסוף החלטנו נוסעים לצפון לחמת גדר.

כבר בדרך נהנינו מנופיה המדהימים של ישראל, הנסיעה היתה נעימה והגענו כבר בתשע בבוקר לחמת גדר ( יצאנו בשבע בבוקר מרחובות).

החלטנו שנתחיל עם כל הפעילויות שמתאימות לילדים.

הלכנו ללטף חיות והילדים מאוד נהנו כי בבית אין להם , ראינו מופע תוכים שאחריו החלטנו - אנחנו רוצים תוכי.

וכמובן שראינו תנינים בכל מיני גדלים, החוויה עוררה אצל הילדים המון שאלות והם היו מוקסמים מהחיה הנדירה הזאת,

בנוסף היו שם נחשים, קופים ועוד מגוון חיות ואחרי שטיילנו בשבילים , החלטנו שהולכים לבריכות.

עייפים ומרוצים הגענו לבריכה והיה כיף לא נורמלי - הילדים לא הפסיקו לרדת במגלשת המים ואנחנו - כמובן היינו במנוחה מוחלטת.

לאחר מכן הלכתי אני ובעלי לבריכת הספא ועשינו טרפיה מדהימה של רוגע, אי אפשר לתאר במילים.

לסיכום אני ממליצה בחום ללכת לחוויה שונה עם הילדים, הם נהנים וכמובן שלנו יש מקום לנוח - שזה הכי חשוב.

מאמרים קשורים:
 רוצים לטייל היכן שצלמו את "בופור"?  סוכות לכל המשפחה

תגים: חמת-גדר
  הוסף למועדפים האישי הוספה לדף המועדפים האישי   הדפסת הכתבה הדפסת הכתבה   שלח לחבר שלח לחבר
תגובות הגולשים

התוכן המופיע באתר נכתב על ידי גולשים.במידה ונתקלת בתוכן הפוגע בזכויות יוצרים, אנא עדכן אותנו ואנו נסיר אותו באופן מיידי.