הודעת המערכת:  מערכת פליק מחפשת אותכם גולשים שאוהבים לכתוב ולשתף, צרו עמנו קשר דרך הטופס הזה.

עוד בטלויזיה וקולנוע
חדש חדש- אקס פטריוט- סרט אקשן חדש וקצבי
לא תאמינו מה קורה בדירה של כריות
כוכבי האנטומיה של גריי
מותג הדגנים המוביל כריות מבית תלמה
למעלהמ- 18,000 ילדים ובני נוער בהופעת כמעט מלאכים בקריית מוצקין
iCarly , הסדרה שעשתה בית ספר לכולם, חוזרת בעונה חדשה ובסרט באורך מלא!
התשובה של ניקלודיאון ל"היי סקול מיוזיקל" מגיעה לישראל
חוויה קולנועית
קולנוע ביתי, הדבר האמיתי
משרד הפרסום גלר נסיס ליאו ברנט בקמפיין התנדבותי
זהב וכסף לגלר נסיס ליאו ברנט
המרדף אחרי האהבה.
בפעם הראשונה גם לדתיים יש לאן ללכת בחנוכה
סדרות יומיות – התמכרות בטוחה!
מיץ פטל בשורות במבה
בובליל והאח הגדול
הסתומה והחנון - ( היפה והחנון )
סרטים - שחק אותה סמארט
סרטים - הארי פוטר והנסיך חצוי - הדם
סרטים - עוד הצצה לשחק אותה סמארט
מודעות גוגל
פרסומת

מותג הדגנים המוביל כריות מבית תלמה


פורסם ב19/5/2011 10:03 על-ידי שלומי מינץ


מותג הדגנים האהוב והמוביל מבית תלמה
 

משיק מהלך רחב היקף לתמיכה במותג תחת המסר "לא תאמינו מה קורה בפנים"

המהלך כולל קמפיין חדש בכיכובם של ציון ברוך ומיקי בוגנים ופעילות אינטרנט, קד"מ וסלולר לבני הנוער בהשקעה של 5.5 מיליון ש"ח


לאחר מספר שנים בהם לא נתמך תקשורתית, יוצא מותג הדגנים המוביל מבית תלמה – כריות במהלך רחב היקף לתמיכה במותג .
המהלך כולל  סרט פרסומת חדש, משעשע ומפתיע באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, בכיכובם של ציון ברוך ומיקי בוגנים, הממשיך את השפה התקשורתית המזוהה עם המותג תחת המסר "כריות – לא תאמינו מה קורה בפנים".   בנוסף יכלול המהלך פעילות אינטרנט, קד"מ וסלולר ייחודית המיועדת לבני הנוער. במהלך הכולל הושקעו 5.5 מיליון ₪.

מותג כריות מוביל  את תחום דגני הילדים ואת קטגוריית הדגנים כולה. למרות שלא נתמך תקשורתית במשך מספר שנים, ממשיך המותג לצמוח בהתמדה ושומר על מעמדו כמוביל הקטגוריה.

רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק דגנים ביוניליוור ישראל: "כריות הינו אחד ממותגי הדגל שלנו והוא המותג האהוד ביותר בקרב קהל המטרה שלו - בני הנוער. השנה החלטנו להשיב אותו אל המרקע, באמצעות פעילות רחבת היקף וקמפיין יוצא דופן ומפתיע. מלבד הסרט החדש, בנינו למותג חוויה מלאה ומקיפה אותה פיתחנו על בסיס מפגשים ושיחות עם קהל היעד – בני הנוער, מהן למדנו על העדפותיהם.  מתוך מפגשים אלה יצרנו פעילות רחבה היוצרת מפגש עם בני הנוער גם באינטרנט, גם בסלולר וגם בעולם הפיזי. אנו בטוחים כי הקמפיין והפעילויות הנלוות יחזקו את מעמדו של כריות ויציגו את המסר המלווה את המותג באופן משעשע ובלתי צפוי."


במטרה ליצור חיבור אמיתי עם קהל היעד – בני הנוער -  יכלול המהלך, בנוסף לקמפיין המשעשע, מסיבה מסתורית, מצומצמת, מלאת הפתעות עם אורחים מיוחדים אותה יארח ציון ברוך. כדי לנסות לקבל  הזמנה למסיבה על בני הנוער לענות על חידות (רמזים לפתרונן ישולבו בפרסומת) ולהשתתף במשחק כריות בדף הפייסבוק של המותג.

הפעילות תתקיים גם בסלולר עם אפליקציה ייחודית אשר נעשה בה שימוש לראשונה בישראל. כדי להפעיל את האפליקציה יש להניף את ה- iPhone אל מול הטלוויזיה בזמן הקרנת הפרסומת ו"ללכוד" את השחקן הראשי של סרט! באמצעות  האפליקציה יוכלו בני הנוער לחבור לפעילות אשר תאפשר למשתתפים בה לנסות ולזכות בהזמנה למסיבה מסתורית , מצומצמת ומלאת הפתעות עם אורחים מיוחדים אותה יארח ציון ברוך.
בכל יום יזכו 4 משתתפים בהזמנה למסיבה ושמותיהם יפורסמו בדף כריות בפייסבוק.

הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו-24 למשך 3 שבועות.

אודות מותג כריות

מותג כריות הינו המותג המוביל את שוק הדגנים בישראל בכלל ואת שוק דגני הילדים והנוער בפרט עם צמיחה קבועה למרות שלא נתמך תקשורתית באופן רציף.

את קטגורית דגנים הילדים והנוער מוביל המותג עם נתח שוק של 33% בפער משמעותי מהמותג הבא אחריו המחזיק בנתח שוק של 13.5%.

למרות שפונה לקהל יעד של בני נוער, נצרך כריות גם על ידי קהל בוגר יותר, לעיתים קרובות גם כחטיף או נשנוש, ללא חלב.

כריות מלווה במסר "לא תאמין מה תמצא בפנים" המייצגים את תדמיתו החזקה של המותג כמותג מפתיע, אהוב וטעים.

אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.
הזהות התאגידית של יוניליוור (Vitality - חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של
החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.

 

משיק לראשונה בישראל אפליקציית iPhone ייחודית אשר פותחה במיוחד למותג, המופעלת מול מקלט הטלוויזיה בזמן שידור הפרסומת למותג

האפליקציה, שפותחה על ידי חברת mobi הינה חלק ממהלך רחב היקף לתמיכה במותג תחת המסר
 "לא תאמינו מה קורה בפנים"

מותג הדגנים המוביל כריות מבית תלמה, משיק לראשונה בישראל, אפליקציה ייחודית ל- iPhone , אשר פותחה במיוחד למותג באמצעות חברת  mobi. האפליקציה תופעל לאחר שתורד למכשירי ה- iPhone, באמצעות הנפת המכשיר  מול הטלוויזיה בזמן שידור הפרסומת למותג.

האפליקציה הייחודית הינה חלק ממהלך מקיף של כריות הפונה לבני נוער. המהלך שנבנה בשיתוף עם קהל היעד, מביא לידי ביטוי את המסר של המותג "לא תאמינו מה קורה בפנים" באמצעות מפגשים ייחודים ומגוונים עמו.

רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק דגנים ביוניליוור ישראל: "מכשיר סלולארי הינו חלק בלתי נפרד מעולמם של בני הנוער ועל כן  משמש כאחד מערוצי התקשורת המרכזיים שלנו עמם. כאשר בנינו את המהלך היה לנו ברור כי נרצה להשתמש גם בערוץ זה אולם היה לנו חשוב  להציג בפניהם משהו חדשני וייחודי שידבר בשפת המותג. לצורך כך פותחה האפליקציה באמצעותה נוצר חיבור בין הפרסומת בטלוויזיה לבין הפעילויות הנוספות שיפגשו את בני הנוער בפייסבוק ובעולם הפיזי. אנו בטוחים כי כל הפעילויות כולל האפליקציה ל- iPhone יביאו לידי ביטוי באופן מפתיע ומעניין את המסר של המותג  -לא תאמינו מה קורה בפנים."

כדי להפעיל את האפליקציה (לאחר שהורדה למכשיר) יש להניף את ה- iPhone אל מול הטלוויזיה בזמן הקרנת הפרסומת ו"ללכוד" את השחקן הראשי של סרט הפרסומת – ציון ברוך.

האפליקציה תוביל את המשתמש אל פעילות המותג ברשת בה יוזמנו הגולשים להשתתף בחידון כאשר המנצחים בו יוכלו להיות מוזמנים  למסיבה מסתורית, מצומצמת, מלאת הפתעות עם אורחים מיוחדים, אותה יארח ציון ברוך.

גיא עמי-עד מנכ"ל mobi: בפיתוח אפליקציית האייפון של "כריות" היה לנו חשוב להביא לידי ביטוי את  הריגוש וההפתעה של המותג גם בעולם המובייל באמצעות פעילות שלא נעשתה עד היום בישראל. האפליקציה של "כריות"  משלבת יכולות טכנולוגיות גבוהות (וידיאו,לכידת קול ותנועה) עם אפליקציה מתוחכמת וחיבור לערוצי המדיה האחרים בהם הקמפיין מתקיים. כל זאת יחדיו הופך בידיו של הצרכן לחוויה מלאה וחדשנית. על פיתוח האפליקציה עבדנו כ 6 חודשים והיא זמינה להורדה, ללא תשלום, ב - app store."


האפליקציה הייחודית תופעל כשבוע לאחר עליית סרט הפרסומת החדש של כריות "לא תאמינו מה קורה בפנים".
 

 

קישור לפרסומת http://www.youtube.com/watch?v=BYVhgO45hkk


    

מאמרים קשורים:
 תמונות נבחרות מהמסיבה שנערכה בחסות פליק 



תגים: ציון-ברוך , כריות-תלמה , מיקי-בוגניים
  הוסף למועדפים האישי הוספה לדף המועדפים האישי   הדפסת הכתבה הדפסת הכתבה   שלח לחבר שלח לחבר
תגובות הגולשים


התוכן המופיע באתר נכתב על ידי גולשים.במידה ונתקלת בתוכן הפוגע בזכויות יוצרים, אנא עדכן אותנו ואנו נסיר אותו באופן מיידי.