הודעת המערכת:  מערכת פליק מחפשת אותכם גולשים שאוהבים לכתוב ולשתף, צרו עמנו קשר דרך הטופס הזה.

עוד בפליקטואליה
גלריית כדורי סל ליגת לוטו למען הקהילה
פותחים את הלב ואת הכיס
קניון שרונים משקיע כחצי מיליון שקל במועדון לקוחות "צעיר בעיר"
ילדי ערד נהנו מכדורגל של כוכבים
תגובת 'צו פיוס' לכך שקבוצת הנוער של שדרות תועמד לדין משמעתי
התמודדות בעלי צימרים עם מצבים ביטחוניים מורכבים
פרויקט 'מחשב לכל ילד' העניק השבוע 45 מחשבים חדשים
למען הקהילה: EZ Way פסיכומטרי ופרויקט מנטורינג יסייעו לנערות ונשים בסיכון להגיע לאקדמיה
JOBBY לוח דרושים ישראלי, צובע את דף הבית לירוק לתמיכה במחאה האיראנית
אנחנו צריכים את המלחמות שלנו כדי לאהוב את הארץ הזו
יום ירושלים 2009: 83% מבני הנוער מתנגדים לחלוקת העיר ירושלים כחלק מהליך שלום עתידי עם הפלשתינאים
שפעת החזירים- פאניקה המונית או הגזמה תקשורתית?
פספסתם את טקס ההשבעה של אובמה?
מה היא העבודה הטבוה בעולם?
למורת המצב הביטחוני!!!
סקר חנוכה:
ילדים אל תיקחו סמים אחרת יקרה לכם מה שקרה לאיימי
כנס הקומיקס הבינלאומי בסאן דייגו
חשים שאתם בחופש ?
מועדון הכבישים של הקטנים והמושתנים
מודעות גוגל
פרסומת

סקר חנוכה:


פורסם ב22/12/2008 13:56 על-ידי רונן הלל

לרגל חג חנוכה יזם משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים מקבוצת אדלר&חומסקי, סקר מיוחד שבחן את מצבם והעדפותיהם של ילדי ישראל כשהדגש הוא נושא דמי הכיס ברוח החג. הסקר הקיף 306 ילדים בגילאי 6-13 (מדגם ארצי מייצג, אוכלוסיה יהודית, חילונית) וממנו עלו תובנות מעניינות ביותר. את הסקר ליווה מכון R&M בקרות וסקרים בהנהלת רונן קוגוט.

מהסקר עלה כי 69% מהילדים מקבלים דמי כיס מההורים או מסבא וסבתא. 48.5% מהילדים בגילאי 6-13 מקבלים דמי כיס שבועיים של 10-40 ₪, כ-11% מקבלים 50-70 ₪ על בסיס שבועי ו-7% בסכומים של 80-100 ₪ ומעלה.

מהסקר עלה כל ל98% מהילדים יש מחשב בבית, ל-59% יש יותר ממחשב אחד בבית ו-כ-95% מהילדים ציינו כי הם מחוברים לאינטרנט בבית. נתון מעניין שעלה מהסקר מגלה כי 92% מהילדים גולשים באינטרנט למעלה משעה אחת ביום. כ-69% מהילדים ציינו כי הם אינם נוהגים להיכנס לצ'טים בשמם האמיתי!

90% מילדי ישראל ציינו כי הם ילדים מאושרים (בדירוג של 1-10), 47% מהילדים ציינו כי הם מאמינים לפוליטיקאים לעומת 46% שלא מאמינים.

ובעניין הרגלי הצפייה בטלוויזיה עלה מהסקר כי 58.5% מההורים מגבילים את ילדיהם בשעות הצפייה בטלוויזיה, אך 66% מהילדים צופים בתוכניות ריאליטי. על השאלה איזה ז'אנר פרסומת הכי משפיעה עלייך – בטלוויזיה, באינטרנט או בעיתונות, הצביעו הילדים בממירים: 68.5% ציינו את המדיום הטלוויזיוני, 13% ציינו אינטרנט ורק 6% ציינו עיתונות.

אודות ציבלין תקשורת צעירים
ציבלין תקשורת צעירים נוסדה לפני שמונה שנים על ידי אורן ציבלין, מנכ"ל החברה. המשרד מתמקד בפנייה ממוקדת לילדים, משפחות וצעירים. המשרד מקיים מחקר שוטף בקרב צעירים. בין לקוחות המשרד הבולטים: בנק הפועלים, סידס , גלובוס גרופ, אסם, אלעל, קבוצת סקאל, מיני ישראל, קרן קיימת לישראל, סטימצקי, דואר ישראל, פיקוד העורף ועוד.



מאמרים קשורים:
 זהירות מדוזות 




  הוסף למועדפים האישי הוספה לדף המועדפים האישי   הדפסת הכתבה הדפסת הכתבה   שלח לחבר שלח לחבר
תגובות הגולשים


התוכן המופיע באתר נכתב על ידי גולשים.במידה ונתקלת בתוכן הפוגע בזכויות יוצרים, אנא עדכן אותנו ואנו נסיר אותו באופן מיידי.